کامپیوتر

رشته ی کامپیوتر

کامپیوتر

رشته ی کامپیوتر

پیام

پیام های زیبا

اتل متل خیارشور خواهانتیم مابدجور اینم ازنوع شوری برای رفع دوری

......................

غمخانه ی عشق توبه رضوان ندهم /یک خار تورا به صدگلستان ندهم /

تومعدن عشق وآرزوی منی/من عشق تورابه گنج دنیا ندهم

........................................

تواین دنیا.تواین عالم.میون این همه آدم .ببین من دل به کی دادم!

به اون کسی که نمی خوادم.دلم شیشه دلم سنگه.واسه سنگه دلم تنگه

.......................

اگرعاشقم عشقم توهستی/اگردیوانه ام دردم توهستی/

اگریک کتاب کهنه هستم بدان زیباترین برگش توهستی

......................................

یه پنجره بایک قفس.یک هنجره بی هم نفس.سهم من از بودن تو

.یه خاطره است همینوبس

.....................

به خاطر خاطره هایت.خاطرت درخاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست

.......................................

میرسدروزی که بی هم میشویم/یک به یک ازجمع هم کم میشویم/

میرسد روزی که مادرخاطرات .موجب خندیدن وغم میشویم/

گاه گاهی یاد ماکن ای رفیق/میرسدروزی که بی هم شویم

.......................

یادم باشه که یادت باشه یادم بیاری که یادت بدم که یادبگیری

که همیشه به یادتم ویادت همیشه ازیادم نمیره!!!!!!!!

.......................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد